Kızlar bugun tam33. Haftaya gırdık pazartesi gunu doktora gıttım enfeksiyon var dedım fıtık verdı uc gun kullanacağım gyno lomexın. Pazartesi kullandım kasıntı vs olmadı persembs unuttum cuma yaptım öyle kasınıyor Kı ftılı koyduğum yer anlamadım basına bu durum gelen var mı onceden İlk doktora gıttıgımde kasıntı yoktu yanmadan yoktu daha bu gece oldu fıtılddn somra