Haticeyurteri55 Merhaba güzel anneler aranızda kolestaz olup bu sebepten erken doğum iznine ayrılan oldumu?
SayeMom Haticeyurteri55 32den önce raporunuz açılmaz maalesef ancak normal hastalık raporu alabilirsiniz
Paresi Ben 32 de calisir raporu aldim 34te kolestaz cikti. Simdi 35 te dogum olabilir ozaman ssk ya bir sey bildirmeme gerek var mi?