Srmckl 37+3 bugün nst de sancım çıktı ama hiç açılma yok yarın sabah tekrar muayene olucam doğum ne zaman olur sezeryanmı dersiniz bide ben ağrı hissetmiyorum fazla
BuseArac Srmckl kız neden sezeryan olsun hemen sezeryan deme. Sancının çıkması önemli değil açılman yoksa birşeu olmaz
kbra__1 aynı durumdayım nstde sancım çıkıyor açılmam yok doktor acı eşiğin yüksek dedi sıkıntı çıkmazsa normal doğum olacak benim inşallah 38+5 olduk gelse artıkkk🤦🏻♀️
Srmckl BuseArac öyle kuzum da bebeğin kalp atışında falan yorgunluk var dedi her ihtimali değerlendiriyorum artık