CinyurunAnnesi Kızlar 30+5 deyiz ve bugün nedense bilmiyorum ama sürekli bi ağrı hissettim ve bebeğim sürekli sağ tarafa toplandı. Neden böyle bir şey yaşadım bilmiyorum böyle yaşayan var mı?
Yseliminannesi CinyurunAnnesi bende 00:00 itibarıyla 30+6 oldum 30+5 yani gün içinde ve şuan hala karnım çok fazl ağrıyo bebek baskı yapıyo idrar torbama ve vajinama sanırım büyüdükleri için oluyo yani inşallah öyledir
CinyurunAnnesi Yseliminannesi bende internetten araştırdım bebek büyüdüğü için ağrı olması bu haftalarda normal diyordu ama internete pek güvenmek istemedim sizlere de sormak istedim