Yazgul-2022 canım ben 6+0 da gittim aynı böyle bomboş keseydi. Doktor boş gebelik olabilir dedi. DÜnya basıma yıkıldı. 10 gün sonra yeniden gittim 7+3 te hem bebegi gördüm hem kalp atışını şükürler olsun. Simdi 14 haftadayız. Doktorun sana nasıl bişey demedi anlayamadım ilginç