Bence bi acile gitsen iyi olur. Lekelenmelerin her biri normal sayılmıyor. Benimde peçeteye sildiğimde toz pembe leke gelmişti acile gittim progestan yapıp gönderdiler. Sabah kalktığımda bir tık daha koyusuydu kalbi durmuş kürtajla sonuçlandı. İnşallah hayırlı haberlerini alırız ama vakit kaybetme en azından nedenini öğren 🙏🏼