Elfgrcn _ipekkkkk an itibarıyla bende 36☺️ Neden doğumhane ortamına girdiniz doğum mu başladı merak ettim
Avbmert38 _ipekkkkk ben de 36 oldum. Gecem gunduzum dogum dusunmekle geciyor:) nisan gelmesi nasil bir sey
hamisanne_63 Avbmert38 prensesannesiiiiii _ipekkkkk Elfgrcn Kızlar bende 36+1 im bugün karnım aşırı derece de kasılıyor sertleşiyor yerden eğilip bişey alamıyorum bi de bebek mesaneye baskı uyguluyor hemen tuvalete gidiyorum korkuyorum sizde de böyle şeyler oluyor mu bu arada gelişimi 3-4 hafta önde şuan 39-40 haftalık gibi bebeğin gelişimi
Elfgrcn _ipekkkkk anladım nişan geldiği gibi gittiniz mi hastaneye ben öyle bişey olursa hemen giderim diye düşünüyodum☺️
_ipekkkkk Elfgrcn hemen gitmedim ertesi günü birdaha geldi ben birkez gelir sandım Sonrada gelince gittim doktor ebeler açıklığa baksın dedi açıklık yok nst girdim sancı da yok ağrım sizimda yok Bugün pıhtılı geldi bir iki damla yine doktora gittim doktor gelebilir dedi normal dedi peki nezaman riskli nezaman gelmem lazım dedim adet kanaması gibi olursa gelirsin dedi tabi ağrın sancın suyun gelirse de gidicem öyle yani🙂
Elfgrcn _ipekkkkk işte her gebelik be bebiş farklı oluyor gerçekten bizde daha tık yok☺️ Sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım aynı gün doğururuz belki 😂🤪
_ipekkkkk Elfgrcn sağlıkla kavuşalım kuzucuklara 🤲✨ tek duam Belli mi olur kız valla 🙂 aynı gün oluyormuş Bir bel kasık ağrısıyla uyandım WC gittim hemen Allah’ım sanki reglin ilk günü gibi ağrı büyük tuvalatimi falan yaptım ağrı hafifledi bakalm bidaha olur mu bilmem korktum çok hafif bel ağrım var hafif hafif🙄
Elfgrcn hamisanne_63 gelişim olarak benim tam zamanında yani önde değil ama aynıları bende de oluyor bence doğum yaklaştığı için artık normal☺️ Ayakkabılarımı bile zor giyiyorum karnım sertleşiyor bazen uykumdan uyandırıyo o derece 😂
Ozlem2206 hamisanne_63 3 haftaya kadar duymuştum ama 1 ay önde giden ilk defa duydum suyunuz mu fazla acaba yada gebelik şekeriniz mi var merak ettim
_ipekkkkk hamisanne_63 valla kuzum kasılma nasıl bişey bilmiyorum çözmüş değilim çünkü benim bebe hep sert taş gibi karnım sırtı ve poposu var belki ondandır dediler ebe dokundu sancımı var dedi hayr o hep öyle dedim 🙂 ağrın sızın olursa suyun gelirse kanaman çok olursa gel hemen dedi Baskı yapiyor alt tarafa ama çok WC çıkmıyorum öyle sadece vajina üstünde hissediyorum hareketleri tüylerin olduğu yerde kemiğe dayanıyor bazen anlıyorum 🙂🤣
prensesannesiiiiii hamisanne_63 kuzum benimkide gün içinde kendini çok kasıyor tuvalet sorunu desen aldı başını gidiyor korkma haftasıda iyi bebeğinin 1 hafta içinde gelse hiçte bişey olmaz Allahın izniyle 😘😘🤲🤰
hamisanne_63 Elfgrcn cok zorlanıyorum ya simdi bile tuvalete gidecektim yatağımdan ayağa kalktım 15-20 saniye yerimden kıpırdayamıyorum sanki bebek düşecek gibi o kadar sert bi baskı uyguluyor ki dayanamıyorum artık hemen doğsun istiyorum kilosu da fazla olduğu için daha da ağırlaştı karnım berbat durumdayım😭
_ipekkkkk RumeysaNur34 Az kaldı aynen sabrın sonu selamet 🤲😃🌺 Sağlıkla kucağımıza alaydık Allah’ın izniyle 🤲✨
Karadenizli_ hamisanne_63 aynen bende 36+1 oldum bende de aynı durum var dün yoğun şekilde başladı. kasıklarda baskı dolgunluk hissi var yürüdükçe batma oluyor. normaldir inşallah
Elfgrcn hamisanne_63 allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Kilosu fazla olduğu için sizin içşn daha zordur eminim. Ben sürekli yuvarlanarak kalkıyorum yada eşime beni ittir diyorum öyle kalkıyorum bazen zorluyor gerçekten 🥴
Elfgrcn _ipekkkkk amin en önemlisi sağlık diğerleri işin şakası☺️ Anladım sizin bebiş biraz aceleci olucak herhalde 😂 benim alt tarafa baskı yapıyor çok fazla onun dışında bi belirtim yok şu ana kadar