Betulmtn Aşılama 11.gun ve çok başım ağrıyor. Kasiklarim ağrıyor bel ağrım çok fazla adet olacak gibi. Kasik ve bel duydum ama belirti olarak baş ağrısı yaşayan var mı?
Ebrudefne_ Betulmtn hamileliğimi öğrendiğim zamanlar çok bas ağrım olmuştu ve kasık ağrısı Allahım size de nasip etsin en kısa zamanda 🤲
Hanife_ Betulmtn ilk aşılamam da 11. gün normal testte öğrenmiştim kasık ve bel ağrım vardı tuttu 2. aşılamamda da kasık ve bel ağrım vardı ama tutmadı ikisinde de hiç baş ağrım olmadı
Sevilayozdemir Betulmtn benim baş ağrısı vardı öğrendiğim zaman son durum nedir ☺️ umarım bebiş vardır🥰
Demetbayram Test yapsan saha sağlıkli buraya sormak yerine. Bas agrisi hamilelik belirtisi degil . Hele kimisinde hic belirti bile olmuyor
Betulmtn Demetbayram tabi ki test yapmayı ben de biliyorum ama aşilamada 14 günden önce yapanlar genelde yalancı pozitif görüyorlar o yüzden sonradan hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum 14 gün olana kadar bekleyeceğim
ipekveatlas baş ağrısı ya da kasık ağrısı hamilelik belirtisi olarak sayılmaz bence ben regl olcağım zaman da ağrıyodu. biraz daha bekle insallah hamilesindir
Betulmtn ipekveatlas ikisinin belirtisi de genelde aynı olduğu için insan ayırt edemiyor. Ama bende adet öncesi baş ağrısı olmazdi
Mube_iz Benimde aşılamanın 12. Günü dün inanılmaz bir baş ağrım vardı hatta dayanamayıp ilaç içtim. Bel be kasık ağrımda çok fazla
Mube_iz Betulmtn test yapmadım henüz doktorun çarşamba günü kan testi vermemi istedi. Bel ve kasık ağrım var şuan onun dışında herhangi bir belirtim yok. Sizin nasıl?
Betulmtn Mube_iz benim de hala adet sancılarım var. Belim ağrıyor ara ara çoğalıp azalıyor. Onun haricinde bisey yok. Benim de salı günü 2 hafta olacak ozaman kan vereceğim inşallah adet olmazsam 🤲
Mube_iz Betulmtn göğüsümde falan hiç hassasiyet yok benim bazen diyorum olmadı herhalde ama ümitsizliğede kapılmak istemiyorum beklemek çok zor gün yaklaştıkça dahada stres oluyorum 😭 Allahım çabalarımızı boşa çıkarmasın inşallah 🤲🏻🙏🏻
Betulmtn Mube_iz amiiin 🤲 göğsümde çok az benim hassasiyet. Beni bel ağrısı bitirdi. Devamlı tuvaletteyim kesin adet oldum olacam diye
Sinem-Akman Mube_iz ah kuzum bende senin durumundayım kaldı 2 gün kafayı yicem dolu belirtim oldu inşAllahhh hissettiğim olur vücudum bir tuhaflık olmadığında belirti vermez normalde. Bu hassaslık nasıl birşey mesela ben adet öncesi hiç yaşamazdım göğüs uçlarında büyüme ve kahverengileşme var bide o çevresi varya ucun oraya böyle parmağımla gezdiriyorum uyuşuk gibi tuhaf bir his veriyor ve acıyor bu durum mu hassaslık biri beni aydınlatırsa sevinirim 🤦🤦🤦
Mube_iz Betulmtn benimde öyle dün akşam ağlıcaktım neredeyse ağrıdan ılık duş çok iyi geldi. Bende sabaha karşı kalkıp kontrol ediyorum hastalanmadım demi diye🙈
Mube_iz Sinem-Akman canım ben daha önce hiç hamile kalmadım ki bilmiyorum😢 ama hep çok acıyor dokunamıyorum, damarlar çıkıyor falan diyorlar ya işte onların hiç biri yok bende🥺
NeseA Sinem-Akman evet canım senin saydıkların aslında gebelik belirtisi inşallah Rabbim sanada nasip eder inşallah 🤲🏻😘