EdizEliz ben akıntıdan anlamadım çünkü akıntım hep vardı sadece biraz fazla idrara çıkıyordum ve göğüslerim baya büyümüştü normalde regl zamanı o kadar büyümez öylelikle anladım reglime 6 gün vardı test yaptım ama pozitifi çok çok silik gördüm çubuk testti ondan çıktı heralde kan verdim 25.68 çıktı çok şükür doğurdum bile 😂 oğlumu hiç anlamadım adetim geçince covid aşısından şüphelendim yinede bi test yapayım dedim koskoyu iki çizgiyi görünce kısa süreli bi şok yaşadım 🙄