Ata1_ Kızlar detaylı ultrasonu çektirmek şart mı ? Çektirmesek de olur mu ? Normal ultrasondan çok farkı yok diyorlar ama
Anne74 Ata1_ bence gerrkli. Bebekte anomali varsa önceden bakılıyor. Doğum ona göre planlanıyor. Yenidogan yogun bakım doktoru filan geliyor doğuma
elifeari Ata1_ kardeşim eğer bir sorun varsa bebekte kalbinde vs geliştirici ilaçlar vs verilip bebeğin yaşamasını güçlendiriyorlarmis. Çektir bence.
2405Sm Ata1_ durumun varsa çektir canım ama perianatolog yapsın diyorlar radyolog ların yaptıklarını saymıyo pek doktorlar tabi perianatolog da zor bulunuyo bende araştırıyorum ilk çoçuğumda hiç böyle şey bilmiyodum ama şimdi yapılıyo hep bende anlamadım
Melisbahar Ata1_ asahsen bn cnm bugün bebeğim tek damardan besleniyorum buda bebeğin kucuk doğmasını güzel beslenmemesini sağlığmus doktrum takviye vericek ole duzelr inslllh iykide gitmişim yoksa gitmişim diyorum bnde
Zuzu04 Detaylı ultrasonda tüm organlarına bakılıyor eğer müdahale edilmesi gereken birşey varsa anne karnında bile tedavi edilebiliyor tercih sizin tabii ama bence yaptırmakta fayda var
Ata1_ Çok teşekkür ederim kızlar ben de araştırayım o zaman Dalaman’da yaşıyorum buraya yakın radyolog var . Denizli’ye ya da Antalya’ya gidicem o zaman Zuzu04 Anne74 elifeari 2405Sm Melisbahar