Merall Kızlar ben 2 çocuk annesiyim ve adetim biteli 1.hafta oldu ve birer gün aralikli tekrar kanamam oluyo yani bi gün var bi gün.yok ben bu işten hiç bisey anlamdim sizce niye böyle oluyo