Sibelblby Esrasavas78 az miktarda yiyebilirsin abartmadığın sürece hem sürekli yemiyorsun sonuçta ve aşermişsin Yemen lazım bir parça da olsa die düşünüyorum
Esmaonur Esrasavas78 etsiz yemenizi tavsiye ederim. Çiğ et bakteri ürettiği için zararlı maalesef. Etsiz olarak ben sürekli yiyorum bi sıkıntı olmadı
SerraveAnnesii Ben hamileliğimin başından beri arada yiyorum 😀 30.haftadayız sorun olmaz yani abartmadığınız sürece canınız ne istiyorsa yiyebilirsiniz çok fazla takmayın 😅
Esrasavas78 Internet baktıgımda cıg et sıkıntı yaratabılr yazmıstıda aklıma takıldı acıkcası 1 durum de olsa yesem mii
BenCansu Esrasavas78 etsiz yiyebilirsiniz ama çiğ et yasak hamilelikte bebeğe parazit bulaştırabiliyor
Nisan4523 Esrasavas78 Ayda bir iki kez etsiz çiğ köfte yedim hep. Şükür bi sorun olmadı. Çiğ et tehlikeli. Onun dışında sorun yok