sumeyyearas bugün 38 hafta oldum canım perşembe günü 38+5 günlük olacağım ve bebeğim haftasından ileride olduğu için ve ben de normal doğum istediğim için ve biraz da çatım da darlık olduğu için perşembe günü suni sancıyla başlatacağız doğumu yoksa diğer haftalar da normal doğum seçeceğim yok . Nst de sancılarım çıkıyor benim