Merhaba arkadaşlar tam 10 hafta olduk göğüs kaşıntılarm çok fazla sizde durumlar nasıl?
Gulcandnrts çok normal canım
Bebiscann Ama delicesine kaşınıyor
Gulcandnrts yükselen hormonlardan oluyor canım 3 gebeligimde de oldu kaşıma sakın çatlar