Ben 2’li ve 3’lü yaptırdım. 2’linin sonuçları temiz çıktı. Sadece yaş riski var o da düşük dedi. 31 yaşındayım ve ilk gebeliğim. 3’lü sonuçları için Pazartesi gideceğim. Onda da yaş riski çıkar ise, amniyo sıvısı aldırın derim o da isteğe bağlı dedi. Ama benim içim çok ferah kötü birşey düşünmüyorum hiç. Rabbim hayırlısını versin.