defnelobe merhaba hanımlar. Şişli kolan hastanesinde doğum yapan varmı ? doğum fiyatları hakkında bilgisi olan yazabilirmi acaba ?
Poyrazin_annesi defnelobe ben özel okmeydanına gıdyrm telfonla arayınca fıyat verıyorlar ıstersenız sızde kolan hastanesını arayıp bı sorun
defnelobe Tubilokko ben avicanna gültepede cem beye gidiyorumda. hastaneyi doğum için yeterli bulmadım sevemedim. Anlaşmalı olduğu bir hastaneymiş burası. kısmetse burda doğum yapmayı düşünüyorum☺️