Gulcandnrts Merhaba arkadaşlar tam 10 hafta olduk ama çok fazla bel sırt agrim var sizde de oluyor mu?
Leylasiva21 Gulcandnrts 20 haftalik olduk hâlâ sırt bel ve kasık ağrısı var malesef her dönem farklı bişi neden oluyor ben 10 haftalık iken idrar yolu enfeksiyonu dedi. Şimdi de rahîm büyüyor diye ağrı oluyor
SeymaOztrk Gulcandnrts bende 9.haftadayım dünden beri sırtım ve belim ağrıyor inanılmaz. 🥺 Nedenini de anlamadım. Üşüttüm mü acaba diyorum
Gulcandnrts Leylasiva21 Benimde vardı enfeksiyon o bitti şimdi bel ağrım var uykudan uyandıran ve aşırı halsizlik
Leylasiva21 Gulcandnrts o haftalarda çok normal hormanlar değişiyor sürekli Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲