buglembuglem929 Kizlar kürtajdan ne kadar süre sonra gebe kaldınız doktor iki ay rahim toparlanması gerekli dedi kürtaj sonrası tekrar sağlıklı bir gebelik olması için hangi testleri yaptırdınız neye göre hsreket ettiniz bilgi verirmisiniz
_Hayalim- buglembuglem929 ben 22 mayısta kürtaj oldum 23 haziranda adet gördüm sonrasında hamile olduğumu öğrendim.
Selenayylmz buglembuglem929 kürtaj sonrası 4 ay dedi bana dinlen sonrasinda bakilacak diye son 1 ay kaldi
Ayse-s-35 buglembuglem929 canım ben ilk gebeliğimden 6 ay sonra kalabildim. Sonra o bebeğimi de kaybettim kürtaj olmak zorunda kaldım. 2 ay sonra hamile kaldım. Korunmadık hiç. Zaten rahmin hazır olunca gebe kalıyorsun ki. Neden kürtaj oldun bilmiyorum ama ben doktorumun dikkatsizliği yüzünden üçüncü defa hamileyim ama yine sıkıntılarım var. Gereken testler nelerse yaptır mutlaka canım
BMelek buglembuglem929 nisanda kurtaj oldum doktor uc ay bekle rahim kendine gelsin dedi ucuncu adet sonrasi gittigimde hamile kalabilirsin dedi o ay denemedik diger ay agustosta hamile kaldim herhangi bir test istemedi sadece onlem amacli kan sulandirici kullaniyorum
buglembuglem929 _Hayalim- canım peki terar bir gebelik için kan deglerlerine baktirdinmi bebeğin pataloji sonucu ne geldi insan korkuyor yine aynı şeyleri yasamaktan
buglembuglem929 Ayse-s-35 8 haftada kalp atım şekeri alamadık canım o yüzden 4 gün oldu kürtaj olalı ne gibi testler yaptırmalıyım tekar gebelik için korkuyorum aynı şeyleri taşıyan diye
_Hayalim- buglembuglem929 ben doktor ihmalinden dolayı kürtaj oldum kurtajdan sonra herhangi bir test yapmadım. Bir hafta sonra kontrole gittim doktorum korunmamam gerektiğini söyledi hiç korunmadim hamileyim şuan çok şükür sağlıklı geçiyor
Ayse-s-35 buglembuglem929 kuzum benim iki bebeğimdende parça alıp gen taramasına gönderdi doktor. Özel bi laboratuvara. Hani neden öldü engelli miydi diye. Çünkü ilk bebek engelliydi. Doktorum ne yazıkki sorun yok sende normal yolla gebe kal dene dedi. Malesef kendisine inandık güvendik. Üçüncü gebeliğim. Hepsinden fazla kanamam oluyor artık. Meğer perde varmış rahimde. Şu an gittiğim doktorum mükemmel. Bana şu testleri sordu ve keşke yaptırsaydın demişti 1-simir testi 2-kan pıhtılaşma testi 3-tam hemogram 4-rahim filmi 5-tiroid testi 6-özellikle D vitamini değerim
Nehir-Poyraz Ayse-s-35 bunların çoğunu gebelik düşündüğümde bir çoğunuda iki kimyasal sonrası yapılmıştı. Bencede bu testler büyük önem taşıyor
minik_kuzumm Benim doktorum da kürtajdan sonra alttan muayene etti hiçbir sorun görünmüyor dedi. Patoloji temiz çıktı. Kan değerlerimi istedi birkaç vitamin değerlerim baya düşükmüş 2 aylık ilaç yazdı
Nehir-Poyraz buglembuglem929 3kimyasal bir kürtajım var. Bende sen gibi (aşağılarda gördüm) 8.haftalarda kalbi durdu kürtaj oldum kürtaj sonrası pıhtılaşma testleri yaptır tıbbi genetik bölümüne başvur. Bana doktor bir kere adet gör sonra korunmana gerek yok demişti 27 Eylül de kürtaj oldum 26gün sonrada adet oldum ondan sonra korunmayı bıraktım ikinci adetten sonra sonra hamile kaldım şimdi 5+6 haftalık hamileyim bunun ne olacağını Allah bilir 🤲🏻 Rabbim kolaylık versin bizlere
Ayse-s-35 Nehir-Poyraz işte cahilliğimize mi geldi desem nasip mi desem. Ama doktor çok önemli onu anladım. Sana da geçmiş olsun canım rabbim bir daha yaşatmasın
Nehir-Poyraz Ayse-s-35 amiiin Rabbim kimseye yaşatmasın canım bi daha bu acıyı. Evet doktor çok önemli gerçekten Allah isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🏻