Nrcn93 benimde aynı şekildeydi 18 günlük kızım bir gece bu yüzden yoğun bakımda ışık tedavisi aldı. sarilikta önemli olan kan şekerinin düşmesini önlemek, sarılık sürecini atlatana kadar mama takviyesi verebilirsiniz biz çok şükür öyle atlattık tabi doktorunuza danışın bizim doktor önerdi