Minikuzu Arkadaslar saglik ocaginda testlerin sadece yarısını yapmışlardı bende kadin doguma soyledim 7. Haftada 6 tüp kan alındı 2 hafta sonra tüm sonuçlarım cikacakmis icerigi ile ilgili bilgisi olan varmi ?
Poncikk10 Minikuzu ilk okadar alınması gerek detaylı bakılıyor hormonlar flan gebeliği etkileyecek şyler var mı incelenir
benimmdunyamm Minikuzu benden aldılar ertesi gün çıktı 6 tüp sağlık ocağında vitamin kolesterol beta 3 aylık şeker açlık şekeri sarılık kan grubu bunlara bakıyorlar ertesi gün cikiuor benim açlık şekerim yüksek çıktı
benimmdunyamm Minikuzu valla öyle birşey denmedi tam 6 tüp aldı sağlık ocağı öğlene çıkmıştı bir tanesi ertesi gün çıktı