Ezgi14 Kivito bence sart degil sizin isteginize bagli. Ben seviyorum babynest. Ama sanirim onun yerine fasulye yatak alacagim biraz arastirip. Sizde bakabilirsiniz fasulye yatagi cocuk 4 5 yasina kadar kullanabiliyor en azindan
rileyss Kivito ben de sadece anne yanı aldım baby nest gerekmeyebilir diye dusunup almadım. lazım olursa gidip alınır simdiden masraf etmeye gerek yok bence ama 🤔
Gozdealpu Sezaryenden dolayı tek başıma rahatça doğrulamadığım için ilk 3 4 gün bebeğim yanımızda yattı. babynest kullandım çocuğu yatakta ezmemek için çok kullanışlı. Yatma yeri çok yumuşak olduğu için şu an kullanmıyorum. Bebekler için düz ve sert zemin olmalı. Bi de yan yatınca başı gömülüyordu. Tekerlekli Anne yanı beşik varsa hiç gereği yok bence.