Mrv1007 sevo_asc ismi Ada olacak kızımın, 4 yaşındaki yeğenim sürekli Adaçito diye hitap ediyor bebeğe 🤣 ağzımıza takıldı bizim de sürekli Adaçitommm diye seviyoruz, çocuk doğunca ismini Adaçito sanacak 🤣🤣🤣
ggkca Göbeğmi tutup elimle sallayarak, kızım, bebeğim, annem, prensesim, canımın içi hadi anneye bi tekme at diye seviyorum 🤭
Ysgl26 Daha cinsiyetini bilmediğimiz için o hafta hangi meyve boyutundaysa öyle seviyorum. Üzümüm, cevizim, mesela bu hafta limon kadar limonum diyorum şuan :)
sevo_asc Ysgl26 bizde bilmiyoruz cinsiyetini henüz bende meleğim annem bebeğim diye seviyorum henüz çok fazla bişey hissedemediğim için arada kasık ağrım olunca seviniyorum resmen 🥰
ggkca Nesraa_ benimki de ilk başta çocuğu rahatsız etme diyordu, ama artık alıştı gibi şimdide kızım bi doğsun bak bakalım kim kimi artık rahatsız ediyor diyor 🤭
SekerDehasi sevo_asc Valla ne yalan diyim ben ilk zamanlar çok utanmistim kendi kendime konusuyomusum sanki gbi 😂 ama sonra konustukca tepki verdi tepki verdikce konuştum . Dogdu 7 aylık oldu ne dediysem yine soyluyorum biliyormuş gbi tepkiler veriyor oda ☺️😍