elf0 Elifoz28 benim de var 8 haftalığım ikiz gebelik benimki ayakta çok durunca oluyo doktor normal demişti
Hasanbbek Elifoz28 geçmiş olsun canım Bel ağrım ilk günden vardı malesef ki hala var kendini çok yormamaya çalış ilerki günlerde daha değişik şekle giriyor ben şuan kalsiyum alıyorum kemik eklem bel ağrısı için çok şükür o rahatlattı beni biraz