Ufay rengliye14 gün varsa, bu gunden strese sokma kendini, bu kadar dinleme vucudunu, bırak vucudunu akışına bırak günün geçince yaparsın testi, kuzum çünkü böyle sürekli düşünmek de hormonların dengesini bozuyor Allah aratmadan uğraştırmadan nasip etsin insallah 💓🤲🏻🌸