BelizErstn hamişler herkese iyi geceler.. yüzümde pul pul dökülme var kızarıklık kaşıntı. göğüs altımda tahriş var ama kıpkırmızı ensemde de aynı şekilde. bugün cildiye doktoruna da gittim hamile olduğumu söylediğim halde kortizonlu krem yazmış 3 tane hiç ilgilenmedi de. böyle bişey yaşayıp bepanthen, sudocrem, hametan gibi bebişlere de kullandığımız bişeyle geçiren oldu mu?
FahriyeztrkYcel BelizErstn ya benzer bişey bende yaZdım bugun cvp gelmedi benimde çok büyük değil ama genital bölgemde hafif kızarıklık oluşmuş bugun biraz kaşınınca baktım bende sudokrem sürdüm şimdilik ,perşembe doktoruma da göstericem
Dfd BelizErstn benim de yüzümde oldu bir haftadır 18 haftalık hamileyim, yüzümün yavaş yavaş çoğu yeri kızardı ve acayip yanmaya acımaya başladı, dökülmeler de başladı. Nemlendiriciler işe yaramıyor ne yapsam bilemedim
ozgeya BelizErstn benim ağzımın iki kenarında ve göğüs aramda oldu.doktora gittim advantan’ın hamilelerin kullandığı bir kremini verdi ama geçirmedi. Sonra evde sudokrem vardı onu sürmeye başladım ve çok işe yaradı.şuan baya azaldı geçmek üzere.
MerveKontakay BelizErstn egzama gibi birşey sanırım canım benim bebeğimde de aynısı oldu 50 günlük mecbur kortizzonlu krem kullandım ama 3 gün kullandık biz
BelizErstn FahriyeztrkYcel doktorum cildiyeye görün dedi ama cildiye doktoru bana kortizonlu kremi dayadı. benim cok fazla yüzümün 3 te biri. iki göğüsümün altı ve ortası komple yara gibi olmaya başladı. saçımın içinden enseme iniyor kulaklarımın arkası falan cok kötü. kaşıntı ve acı cok fazla. sizede cok gecmiş olsun
Tubatubazumra BelizErstn benim bacaklarım da oldu 1 haftadir mahvoldum hem yanma hem kasinma var anlatilmaz bi bisey agliyorum artık kasinma diye doktora gittim krem alerji hapı verdi bugün yine gittim iki tane iğne yaptı ama hiç iyilesme yok kimisi diyo doguma kadar geçmez böyle olursa ben nasıl dayancam daha var doguma
BelizErstn Tubatubazumra sudocrem sürdüm bende bugün biraz kızarıklığını aldı gibi canım cok gecmiş olsun
BelizErstn ozgeya bende bugün ona başladım canım inşallah gecer kızarıklığım düne göre biraz daha hafif
ozgeya BelizErstn sudokrem çok işe yarayan bi krem.hamilelikten önce de gece yatarken yüzümdeki sivilcelere ve sivilce izlerine sürüyordum,ertesi güne kurumuş oluyordu.ve ben de çok egzama çıkar yüzümde özellikle.hep sudokremle iyileştirdim.
BelizErstn MerveKontakay biliyorum eczacı da en fazla üç gün dedi. onda da tam etki sağlanmaz eğer dayanabiliyorsan kullanma dedi bende sudocreme devam ediyorum
FahriyeztrkYcel Bende yarın doktor randevumda göstericem bi de genital bölgede diye korkuyorum ya egzamaysa endişesi var bende de ,sudokrem sürdüm o kuruttu bayağı sonra kabuklanma gibi oldu madecassol krem vardı bu gögüs ucu yaraları ve yanık tedavisi için dedim onu da sürüyim nasılsa doğal hamileler kullanıyor ,o da yumusattı ama kızarıklık hala var 🤦♀️ Anlamadım nedir