Aylin27082021 kesinlikle abartı diyorum. 10 gün önce doğum yaptım kendine özellikle çok şey alma hiçbir şey lazım olmuyor. Kilot falan alma mesela hasta bezi takacaksan. Makyaj malzemesi düzelştirici vs aldım hepsi açmadan geri geldi ben fırsat bulamadım 😂 bebek için bolca ağız bezi zıbın al çok kusuyorlar bide genelde emsin diye Ayakta gezdik hep bebekle gazı çıksın falan diye ağız bezleri hep yere düştü. Bebeğe kıyafette o kadar şart değil zaten ilk zamanlar çok kaka falan yapamıyor