Suzan-mustafa55 Kızlar ilk ayda olmuştu geçti nasıl geçti anlamadan 7ci ayda gene başladı parmak uçlarım uyuşuyor hele orta parmağımı hiç hissetmiyorum sebebi ne olabilir acaba
Hasanbbek Suzan-mustafa55 bende de o durum var gece el bileklerimin ağrısını hissediyorum sabah uyanınca tutmuyor gibi ağrı Dr gittiğimde soylicem ilaç desteği verir muhtemel
MaviKelebekkk1 Magnezyum eksikliği olabilir Benim elim kolum uyuşurdu ayağıma kramp girerdi sade soda içtim günde 1 adet ama yinede doktoruna bildir ona göre ilaç başlar geçmiş olsun.
gulsonmez27 Ben de 8.ayıma girdim..Parmaklarım sabahları uyuşuk ödemden olduğunu düşünüyorum..Yüzüklerim olmuyor çıkarttım ben de.Sizde de ödem kaynaklı olabilir mi?