bsnrd Merhaba Sakarya eğitim ve araştırmadaki yeni kadın doğum has. bir kadın refakatçi alınıyor değil mi 🙂
betuss5 Bende devlet hastanesinde dogum yapicam bayan bir refakatci kalacak dediler.Farkli sehirdeyim ama kurallar aynidir diye dusunuyorum