gizemm08 bnde orya gidiyorum canm ama bu seferki gitmemde hiç memnun kalmadım doktordan bebeğin ne kilosnu ne boyunu hiçbirşeyni söylemedi herşeyi normal deyip geçiştirdi bidaki randevuyu bşka doktra almayı düşünüyorum senin gittiğin doktr varmı yoksa o hastanye gitceğin içn doktr mu araştırıyosun