Unlukacar acıbadem özel sağlık sigortam var canım işyerimden dolayı 15 tl muayene ücreti ödüyorum allahtan yoksa altından kalkılmaz sürekli, hem doğum hem muayeneler herşey çok pahalı🙈 şuan 24+4 haftalığız ama benim muhtemelen sezaryen olucak sezaryen de mi 9 bin acaba baya pahalıymış hastane güzel kuzenim doğum yaptı çok memnun kaldı odaları falan çok güzel ama oda geçen sene yaptı 5 bin civarı falandı baya uçmuş şimdi