Yarın sabah suni sancıyla doğuma alıcaklar ama biraz korkuyorum nasıl bişiy bilmiyorum ayrıca benegim 3950 kg😄 biraz büyk ama sezeryanda olmak istemiyorum cünkü sonra bebeğime zor bakarım yani ayaklanmak zor oluyor normal doğurunca sadece doumda sanci cekiyosun bilmiyorum kararsız kaldım ama iki şekilde de yarın doum başlatılacak cünkü 40+6 oldum ve bebeğim büyük 😶😐