erayinannesi16 ben embiye Yılmaza gidiyorum çok memnunum ilk çocuğumda onunla oldu bu ikinci o da öyle 😍 hayat hastahanesinin yanında tüze plaza var orda muayenehanesi var, doğumu yıldırım doruk ya da hayat hastahanesinde yapıyor muayene ücreti şu an 220 tl oldu ☺️