Papatyammmmm Kızlar Pendik bölge Hastanesi’nde dogum yapan kontrole giden memnun kaldığınız doktor varmı
Zeyze14 Papatyammmmm ben gidiyorum doktorum Doğan bey kızım da onun takibiyle doğmuştu şimdi sıra oğlumda.
Silaaaaa Papatyammmmm bende 31 haftalık hamileyim sancaktepe bölgeye gidiyodum 2 cm açıklığım var 2 gündür evde yatıyorum almadı bölge hastanesi her zaman gittiğim halde bebek küçük diye riskmiş alamıyorlarmış saçmalığa bak Pendik şubesine mi gitsem bende hastane yok başka
Silaaaaa Papatyammmmm bende 31 haftalık hamileyim sancaktepe bölgeye gidiyodum 2 cm açıklığım var 2 gündür evde yatıyorum almadı bölge hastanesi her zaman gittiğim halde bebek küçük diye riskmiş alamıyorlarmış saçmalığa bak Pendik şubesine mi gitsem bende hastane yok başka
Papatyammmmm Zeyze14 Zeyze14 saat kaç olursa olsun doguma giriyormu bide normal yapamazsın diyip direk sezeryan alıyormu
Papatyammmmm Zeyze14 ilk dogumum normaldi ama ikinci hamileliğimde para için sezeryan alırlar die çok korkuyorum ilkide bölgede yaptım ama doktorum şimdi orda görev yapmıyor
Zeyze14 Papatyammmmm evet telefonundan saat kaç olursa olsun ulaşabilirsiniz ona. İlk dogumumda benim çatı yapım uygun değildi normal doğuma 38. Haftada suyum geldiği bir pazar sabahi 6 da aradım hastaneye gecmemi söyledi bizim işlemler yapılırken kendisi de gelmişti.
Zeyze14 Papatyammmmm ben bu konuda doktoruma çok güveniyorum. Zira macera aramak yerine neyse onu söylüyor. Mesela şeker testi yapmadı bana açlık ve tokluk şekeri baktır ordaki sonuçlara göre karar verelim dedi onu da sağlık ocağından baktirdim. Ailede de şeker hast olmayınca sonuçlar iyi çıktı yükleme yapmaya gerek yok dedi.
Papatyammmmm Zeyze14 ben şuan 30 haftadayım doguma az kaldı bu haftada kabul edermi başka doktorlar kabul etmiyorlar
Zeyze14 Papatyammmmm valla bende başka hastaneye takipliydim sonra hastanenin ve ve sözde docentin tavırlarını görünce dedim şansımı deneyim doğan beye güvenim tam ama bölge hastanesi hakkında endişelerim olmuştu. 24.haftada gittim ona iyi ki de gitmişim…bence siz de şansınızı deneyin.geri cevirecegini sanmıyorum.
Zeyze14 Bu arada ben 7 yıl önce doğum yaptım kızımı orda endişelerim den biri de odalar ve hijyendi. Geçen hafta gittiğimde doğum katını da gezdim yenilenmiş komple o kat yani artık kaygım kalmadı hastaneyle ilgili