Aurora_ ay asil sen kusura bakma bildirime düşmemiş sorun. Bana spiral yerine balon takıldı rahmimin dar olduğunu söylediler. Kanama 18 gün sürdü bende leke gibi de denebilir. Ameliyattan sonra ilk hamilelik 1 sene sonra oldu çünkü ameliyattan sonra hormonlarım bozulduğu için ilaç kullandım. Sonra kimyasal hamilelik yaşadım ama o kimyasaldan 3 ay sonra çok şükür gene hamile kaldımm. Darısı başına strese sokma sakın kendini… Bide ameliyattan sonra hiç korunmadim korunmamam gerektiğini söyledi doktor yapışıklılık olmaması için. Haa bide sana söyleceğim en önemli şey ameliyattan sonra renkli filim çekilmesi yada hsg çekilmesi gerekiyormuş ben de çekmediler unuttular sanırım bı sure sonra doktora gittiğimde bunun eksik olduğunu görüp ofis histeroskopi çektirdi sende mutlaka onları sor çekilip çekilmemen gerektiğini. Bira uzun oldu kusura bakma canım 😊