alpinannesiiii Karnımda bebis olduğunu unutmuş gibiyim artık sanki hiç doğacak gibi değil dün muayne oldum sıfır sancı sıfır açılma pazartesi randevum var o zamana kadar 40 olmuş olurum acaba suni sancımı verirler beklemezler sanırım 😢
Esra-57 alpinannesiiii benimde Çarşamba gününe doktorum doğumhaneye gidiceksin artık bana değil doğumhane kontrol edicek dedi acaba suni sancimi verirler yoksa bebegin suyunu felan patlatıp sancimin gelmesini felan mi beklerler bu arada devlete gidiyorum ben 😔
Hilal56 alpinannesiiii benim 39+6 da başlamıştı sancım inşallah sizin de kendi gelir ben hurma yedim sürekli sancı başladığı gün de çok yemiştim belki faydası olur size de
Ebrudrgt alpinannesiiii ay hiç bilmiyorum ya valla gelsinler artık allahım izniyle 😞 doktorun ne dedi canm bu duruma peki
alpinannesiiii Ebrudrgt ben 38. Haftaya kadar özele gidiyordum araştırma hastanesinde doğum yapmaya karar verdim daha bi kere gördüm rastgele birine randevu aldım biraz kötü geçti son zaman geldiğim için laf söyledi 😟 dün bi sıkıntı olmustuda ebe hemşire gibi biri baktı bana doktor değildi yani pazartesi doktoru görümcem ikinci olcak belki o zaman konuşur
Ebrudrgt alpinannesiiii hıı anladım canım. 38den sonra degıstırılebılıyormuydu doktor ya bulmıyordum valla ben. Sende pazartesi ogrenırsın insallah. Allah yardımcımız olsun 🤦♀️
Alka senem4545 Sen özele mi.gidiyorsun canım. Daha da bekleseler.zararli mi acaba . Bı bilgi verdiler.l mi
alpinannesiiii Ebrudrgt amin cümlemizin canım benim😊 valla değiştirilmez herhalde ben biraz fazla cesaret ettim 😂 laf söyledi ama olsun şimdi şöyle düşün başka şehirdesin birden doğumun geldi mecbur hastane kabul edecek yapcak bişey yok
Ebrudrgt alpinannesiiii ahaha istemezler cunku oyle ama yapcak bısey yok ya kabul etmıcek deglya sonuca oyle de boylede cıkcak bu cocuk. Sen dogum zamanı gıtsen ben dogurtamam gıtmı dıcek 🤦♀️😁
senem4545 Pelus Kendi Sancım Olmayınca Suniden Çok Korkuyorum Başıma Ne Gelicek Bilmiyorum İlk Hamileliğim İnşallah Kolay Geçer 🙁🙄
Mutlu2604 senem4545 bende yarın 40+2 yim. 40+6 da yatışını yaparız dedi doktor. Acaba beklemek o kadar sıkıntı mi sizin neden erken