Tahminlerim ve uygulamaya göre 4+1 haftalık hamileyim. Regl üzerinden 2 gün geçti. Eylül ayında boş gebelik yaşamıştım ilkinde heyecandan sürekli hastaneye gidiyordum. O psikolojiye hazır hissetmediğimden bekleme kararı aldım ama ne zamana kadar beklemeyelim 7 8 hafta çok mu fazla ?
Arada kasıklarımda ağrılar hissediyorum geçiyor doktora görünmem de fayda mı var bilemedim 🤦♀️