Snh-d Prolaktin hormonu 136 çıkmış sizce neden olabilir doktorda bişey söylemedi hamile değilim teste yapıldı
Armess_loya Snh-d stresden olur süt hormonudur bir kaç ay takip yaptırın düşmezse ilaçla düşecektir doktor kontrol ve tavsiye ile, incir, dereotu, beyaz üzüm, maden suyu, tüketmeyin dar giyim ve gögüs uyarılması olmamasına dikkat edin geçmiş olsun🌸
Merro Snh-d benımde 59 öıkmışrtı bebek istiyoduk bi süre olmadı dr hormonlara bakalım demişti prolaktin gebelige engelmiş dostinex diye bi ilaç kullandım 2 ay sonra ki aylarda normal olacak seviyelere düşmüştü
Meltem423 Merhaba bende hamile kalmadan once 85 di hipofiz bezinden süphelendiler ilacli mr cekildim cok şükür temizdi sonucum sonra ilac kullandim 1 ay sonra hamile kaldim stres hormonu diyolar kan verirken sakin olmak bile degeri değiştiriyor
Snh-d Barlas_mom Adet olamadığım için ilaç verdi 20 sinde gel dedi halen yüksek çıkarsa prolaktin emar çekeriz dedi
Barlas_mom Snh-d Endokrine gitmenizi de öneririm değer yüksek çıkmış ilaçla düşer ama emar çektirin mutlaka 70 Li değerlerle benim mikro adenomum çıktı şuan hamileyim hala takip altındayım hamilelikte de büyüyor bu tümör 🤷🏻♀️ Kötü huylu değil ama önlem amaçlı çektirin takip ettirin. Belki de stresten yükselmiştir sizde çıkmaz çıkacak diye birşey de yok bu böyle saçma bir hormon
Snh-d Barlas_mom ben adet olamadığım için ilaç yazmıştı bugün, 20sinde gel dedi şansa bugün de adet oldum sizce ne zaman gitmeliyim
Pinarr35 Snh-d cok yuksek bir deger hamile kalmaya engel malesef ben 6 y ilac tedavisi gormustum.ilacla dusuyor
minikmucizemmmmmm Snh-d baya yüksek çıkmış. Benimde 90 çıkmıştı bebek istiyoruz diye dostinex kullandırdı prolaktin yüksekliği bazen engel gebeliğe
Barlas_mom Snh-d Bence böyle düşünme 6 ay çok kısa bir süre ben daha uzun süre bekledim şuan 27. Haftam bitmek üzere çok şükür 🙏🏼☺️ Prolaktini dostinex diye bir ilaç var çok iyi baskılıyor hemen değer düşüyor. Pko için de yumurtlama takibi yaparsın ovülasyon bir de stres yapmayacaksın Allah’ın izni ile senin de evladın olur bunlar çözülmeyecek sorunlar değil allahım beterinden korusun 🙏🏼 Ben böyle yaptım çok şükür en stressiz zaman da tutunmuş miniğim
Snh-d Barlas_mom çok güzel Allah evladına bağışlasın seni sağ sağlim kucağına al inşallah, herşey düzelir de olur demekten başka birşey gelmiyor elimden
Barlas_mom Snh-d Bak ben bebek isterken de bakıyordum bu uygulamaya hep diyorlardı bana stres yapma diye istemsiz hep stres yapıyordum olmayacak diye. Yazın tayinden dolayı şehir değiştirdik taşındık aklımdan geçmedi bebek olayı taşındığım ay hamile olduğumu öğrendim 🌝😊 prolaktin de bir nevi stres hormonu bak sana en büyük tavsiyem kafana takma. Sana da dua edeyim en yakın zaman da kucağını doldursun allahım 🙏🏼☺️
Snh-d Barlas_mom elimde değil aklıma çok takılıyor ama kısa bir süre kafama takamadan yaşıyacagim buna gercekten ihtitacim var, Âminn inşallah 🙏🥰
dugmeannesi Snh-d kuzum benimde hamile kalmadan önce prolaktinim yüksekti hatta yüksek olduğu için doktor hamileliğe engel dedi sağlık ocağında ki göğüs taraması tiroit vs gibi şeylere bakitmami istedi ve göğüs taramasna girdiğimde gercekdende kitle vardı . Sonrasında kadın dogumcuya gittim muayene etti yumurtalara rahme vs baktı sonra dostinex yazarmisiniz bana dedim gebelik istediğimizi söyledim yazdi kullandım ilacın bittiği ay hamile kaldım . Ve 3-4 ay korunmasız ilişki yaşadığımız halde olmadı hormon değeri düşene kadar