alonee damla1k canım her konu için soru sorma burda ya cevap alamıyorsun yada insanlar seni daha çok üzüyor biraz daha bekle hakkında hayırlısı ☺️
Masalperissi Hzlkaya özele gittim bu ay iki kez sadece 0.100 10 gün arayla hiç değişmemiş değerim sanırım özelde sadece 0.100 olarak çıkıyor
Hzlkaya Masalperissi bende gecikme yaşamıştım devlette 0.100 çıktı özelde 1.20 çıktı ama laboratuvarla alakalı muhtemelen
Deletedmom_7 damla1k ama enfeksiyon için yapmışsınız gerçi benden de o sebeple istedi doktor sonuca göre de antibiyotik verdi
mmihri Hamile olup olmadığını söylemek için çok erken. Adetinin geçmesinin üzerine kan ver. Ben adetim 5 gün geçmesine rağmen kanda hcg:31 olarak öğrendim. Umarım herşey gönlünce olur 💐
Merveb46 Merveb46 kötü birşey dediğimi sanmıyorum adet gününe 1-2 gün kala veya adetten sonra yapılan kan testlerinde gebelik çıkıyor 13 gün önce yapılmış gebelik olsa bile gözükmez üzülmeye yer aramayın Allah aşkına