roselinda_015 Merhaba hanımlar mutfak için masa takımı önerileriniz olur mu tel sandalyeli olanlardan istedim ama çok sağlam olmuyormuş kullanıp memnun kaldığınız bi model varsa atar mısınız
Imasleeper roselinda_015 İstikbalden almıştım bende memnunum sandalyesi masası sağlam ama muadilleri varmış mobilyacılarda o kadar paraya değmezmiş işin açığı böyle yerler pahalı oluyo nerde oturuyorsanız mobilyacıların olduğu yere gidin ne masalar sandalyeler var binleeeerce
deletedmom87894 roselinda_015 Bunu kullanıyoruz canım Evidea dan almıştık çok memnunuz tel sandelye öyle çok rahatsız değil sağlam canım alabilirsiniz bence ben memnunum
Deletedmom623737 roselinda_015 2 bucuk yıldır kullanıyorm memnunum instagram üzeri almıştım hemde 🥰 !](https://)