Kızlar selam🤍 29+6 hamileyim az önce doktordan çıktım doktorum sen ne yiyorsun dedi direk😂 gebelik şekerim yok bebeğimin sağlığı çok şükür yerinde ve kilosu baya önde çıktı kilosunu söylemicem iç güdüsel olarak kıyaslıyoruz çünkü her gün yediklerimi yazıyorum
Sabahları aç karna bir yemek kaşığı pekmez kahvaltıda mutlaka 5 6 dilim kaşar öğlen yarım litre süt günde iki tane muz her gün et tavuk bir tabak kabak çekirdeği bir tane soda Veya kefir akşam yatmadan tahin pekmez yiyorum birde her gün iki tane haşlanmış yumurta eğer sizde bebişinizin kilo almasını istiyorsanız bunları her gün tüketin farkı göreceksiniz