Aysckzgnc Haftadan beri doktorum erkek dedi, haliyle hemen kabullenip alışıyor insan, gözünün önünde bi çocuk oluyor yani, 20. Haftada detaylıya girdim orada kapatmıştı göstermedi ama çok emindik zaten erkek olduğuna, çünkü siz de görseniz ultrason görüntülerinde bildiğin şey var gibi yani…. ve bugün 22. Haftaya girmiştik, doktora gittim, bana çok iyi kızımız dedi, ne???? dedim noldu erkek mi demiştik ki dedi hocam evet 70 defa falan erkek dedik neredeyse nasıl yani dedim, baya evirdi çevirdi yok kız bu dedi.. bazen olabiliyor klitoris, öyle gözükebiliyor dedi ama anlayamıyorum çok enteresan bi değişim oldu, hani kızdan erkeğe dönse göstermedi sonradan gösterdi dersin de… 22. Haftada bunu öğrenince değişik duygular içindeyim😂 böyle bişey yaşayan oldu mu hiç? Yani sağlıklı olsun başta tabi ki, ama insan hakikaten şok oluyor alıştıktan sonra, çocuğun adı bile belliydi….. 🤦🏼♀️🤣
Esmaonur Aysckzgnc bugün burda okudum birinin 28. haftaya kadar kız demişler 28de erkek olduğunu öğrenmişler 😄 valla şaşırmıyorum artık
eso14 Aysckzgnc aman yarabbiiii😂 en korktuğum şey. 4 gün sonra tekrar sorucam cinsiyeti bana da detaylıda kız dedi doktor resim falan verdi ama 😂
aysnrsvs Wonderful_mom 16 da kız dedi 18 de erkek şoktan ağlamıştım kızım kızım derken oğluşum olucak 🤭😁
Wonderful_mom Aysckzgnc yok yanii kizsa degisse tm diyecem demissiniz de. Benim kiz yani erkege donebilir mi oyle bir ihtimal var yaniu korktum😂
Aysckzgnc Wonderful_mom yani ben de bilmiyorum ki, ilk deneyimim ama hani kızda çok belirgin bi şey yok diye dedim, erkeğin pipisini görüp sonra nasıl pipi değil o der onu tam anlandıramıyorum😂
Aysckzgnc Duy_gu ben yaptım bile ama mavi pembe takıntım yok, giyebilir yine, sadece bebek arabası yok park yatak falan hep koyu almıştım ne bileyim
Esmaonur Wonderful_mom 28 haftada cinsiyet değişti ben pembe şeyleri napıcam şimdi 😐 Başlık bu şekildeydi 😄
Wonderful_mom Esmaonur ben sok suan benim de 19 da kiz dedi kesin dedi hatta iki gun sonra baska domtora gttm o da kiz dedi korktum 😂
Tazeanne0134 Aysckzgnc kiz bende ilk hamileliğim de 22+6da erkek olduğunu öğrendim amcamgil de kuzenimi doğduğu güne kadar kız demişler doğduktan sonra görmüşler erkek olduğunu sen düşün yani
Aysckzgnc Tazeanne0134 tövbe estağfurullah, bu ne ya bu kadar da teknoloji ilerlemiş, doktor her gittiğimde detaylı açıyor bana, nasıl bi yanılma şekli anlayamadım gitti
Beyazguvercin2 Tazeanne0134 nasıl yani kuzu ya o zamana kadar bacak arasını göstermedi mi sana nasıl yanılmışlar bu kadar
bilgegk Aysckzgnc 13 haftamda banada kız dedi kendimi cok alıstırmistim bu dusunceye degisebilir yani ilerleyen zamanda 😊😊
Tazeanne0134 Aysckzgnc olur canım nasip amcamgilin o olayı 2006 yılında olmuş ama benim başıma gelen 2019du 😂
Aysckzgnc emime7esin yani en başından beri takipte olduğum doktorum.. haftaya yine gidicem bakalım bilmiyorum ki, belirsizlik çok anlamsız ya
Minikkuzular Aysckzgnc yine siz 22 haftada öğrendiniz geçen gün postta bayanın biri doğana kadar erkek demişler doğduktan sonra kız olduğu ortaya çıkmış😂
Aysckzgnc Minikkuzular tövbe estağfurullah nereleriyle bakıyo bu doktorlar anlayamadım o zaman…… 🤦🏼♀️🤦🏼♀️