Aysila-1 Kızlar merhaba. Şu sıra aşırı bunalıyorum ruh halim çok değişik hayattan hiçbir şeyden keyif alamıyorum her şey anlamsız geliyor hormonlardan mı bilmiyorum. Buna sebep olucak bir şeyde yok hayatımda her şey yolunda ama iç sıkkınlığım geçmiyor. Böyle olan var mı hamileliğinde
Seda5885 Aysila-1 bennn her sey yolunda ama bir seyler eksik sanki bir degisigim anlamsz geliyor her sey
Derya2867 Aysila-1 9 aydık ağlıyorum hayatımın en zehir dönemini yaşadım ortada geçerli bir sebep de yok hamilelik depresyonu geçiriyorum
Havva-42 Aysila-1 bennn evde durasım yok eşim annene götirm kal diyor onuda istemiyorum bizimkelre gidelim diyor onuda istemiyorum ama evde de bunalıyorum bi iş yapasım da gelmiyor boş boş oturuyorm tv bakmyorm arada telefonla oynuyorum temizlik yapasım gelmiyor depresyon modu😄
Babysharkdutdutdut Aysila-1 Hayat enerjim siffir siffir siffir. Buna ek 2 yaş sendromunu dibine kadar yaşayan oğlum var🤦🏻♀️
Aysila-1 Seda5885 aslında çok huzurluydm enerjim çok iyidi son bir haftadır yaşama sevincim gitmiş gbi. 26.hafta dayım siz kaçıncı haftanızdasınız acaba hormonlar mı yapıyor böyle umarım geçer bir ann önce 😢
Aysila-1 Derya2867 bende ağlama yok yaşadığım hayatı sorguluyorum her şey saçma geliyor yemek yemek su içmek ergenliğe geri döndüm adeta 😅😢
Seda5885 Aysila-1 ben 12olacagim daha bir de sorunum bebegimi tam anlamiyla hissedemiyorum o gun agladim sana karşi vicdan azabi cekiyorum diye normal mi
Aysila-1 Seda5885 ben öyleydim mrak etme hissettiğinde her şey düzelicek. Tarif edilemez bir duygu zaten şu sıra beni mutlu eden tek şey bebeğimin hareketleri
Nazli_06 Ya gerçekten bi tek ben öyleyim zannediyordum hamileliğimin başından belli aptal aptal düşünceler kaygılar var bende. Hayattan zevk almıyorum millet gülüp eğleniyor onların güldüğü şey bana saçma geliyor sürekli ağlıyorum. Yalnız değilsin 🙏🥲🤣
Aysila-1 Nazli_06 valla yalnız olmadığıma sevindim bende bazen kafayı yicek gbi oluyorum işten ayrılmıştm geri başladım evde bunalıyorum değişiklik olue diye orda da bunalıyorum 😅çıldırıcam yakında
Nazli_06 Aysila-1 Dışarı çıksamda o bunaltı gitmiyor benden çok gıcık bi duygular ya hamile kaldığımıda bu duygular sayesinde erkenden öğrendim 🤣🤣
Jasmine16 Arada bana da oluyor canım her şey üzerime geliyor sanki ağlayacak gibi oluyorum hormonlar tavan yapıyor ondan herhalde bide normal insanlar 2 yılda yaşayacağı duygusallığı hamileler 1 günde yaşadığı için normal olabilir 😀
Nnurdan Bazen anlamsız bir coşku, bazen bezginlik, bazen ağlama hissi, bazen aşırı stresli,bazende çok duygusal😇