Bugün hastaneye randavum vardı ikiz gebelik ikiside bas aşağı gelme doktor normalde olur dedi ama risk ki de var dedi ikiz olduğu icin isteğe bağlı istersen sezaryan da olabilirsin dedi sizce ben ne yapmalıyım normal ıstiyorum ama riskede atmak istemiyorm