emime7esin bende tuttu doktor sol tarafımdan bakıyordu ve 7 haftalık fotoğrafta kese yusyuvarlaktı kız dedi doktorum doktorlar da bunu biliyor ana %100 doğruluğu olmadığı içim söylemiyorlar bana bu yorumu yapan gene doktorumdu. Ama cinsiyeti gördükten sonra söyledi yüksek oranda doğru çıkıyor ama kesin olmadığı için söylemiyorlar.