Çok şükür 1 aylık serüvenim duaik riskim bitti rahim agzi acikligim vardi iğneler fitil hap progesteron kullandım yatıp dinlendim 17 haftalik olduk bebegimize 13 haftalikken kız denilmişti ve bu gün kesinlesti kesin kız içime doğdu annler hisseder gerçekten çok şükür rabbim herkqsin kucağını boş birakmasin kızlar ve benden size tavsiye ne kadar zor olursa olsun bebeginiz için mücadele edin o bize gelen en güzel armağan bin sukur Rabbime duam sizlere kızlarrr anne olmak harika bir his♥️😍🐣🐣🐣🐣