Semadeniz Bir anda ateş basıyor. Boğazım sıkılıyor gibi oluyorum. Yerimde boğulur gibiyim. Sizde de oluyor mu? 35 haftalık oldum.
asel35ece Semadeniz canım şekerine baktırdın mı bende de oluyodu ben adet görmüyoruz onun ateş basması vs diye düşünüyodum ama hiç öyle çıkmadı şekerimi olcturdum açlık ve tokluk şeklinde çok düşük çıktı hipoglisemi öncesi durumu dedi diyete yönlendirdi
Semadeniz gamzecapanoglu bende 1 aydır git gide artıyor. Evde ince tshirt ve çorapsız geziyorum. Bugün iyiki gebeliğin sonlarını kış ayı çekiyorum dedim. Yazı düşünemiyorum bile. 😀 dedim doğum yaklaşıyormu korktum
gamzecapanoglu Semadeniz ay bende iyi ki diyorum ama herkes çok rahatsız 😀😀 kız onunla alakalı olsa ben şimdiye 9 kere doğurmuştum ondan değildir sanırım 😀😀
Semadeniz gamzecapanoglu son zamanlarda olunca panikte oluyor insan. Soluğu kesiliyor gibi oluyor. 😀 Allah korusun bebeklerimizi🙏 Seninle haftamız yakınmış.
gamzecapanoglu Semadeniz eveet 😍 ama ben 30dan beri acaba bugün geliyor mu ki diye bekliyorum hep erken doğum riskimiz vardı ama çook şükür geldik bugünlere. Bebişlerimizi sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🤲❤
Semadeniz gamzecapanoglu en heycanlı dönemdeyiz. Sağ Salim alalım kucaklarımıza. Doğum nasıl yapacaksın.
gamzecapanoglu Semadeniz Normal istiyorum doktorum da bir sıkıntı olmadığı sürece normali bekleyecek gibi . Sen ne düşünüyorsun?
gamzecapanoglu Semadeniz doktordan doktora değişiyor. Çatı muayenesi için erken ama haftaya falan nstye bağlayabilir seni