2cucukanasi 110710 yaa çook teşekkür ederim 💖 bizde yan yana getirdiğimiz günden beri ayıramıyoruz 3 buçuk yıldır kızımızın ismi belli Sarya Roza 🌺
annesinin_beybisi 2cucukanasi bence cok güzel uymuş bu iki isim saryanın yanında baska bir isim hoş durmaz ama mesela ben bu ismi bir yerde duysam türk ismi demem yabanci bir isim olduğunu düşünürum😊
eslem06_ 2cucukanasi ben olsam inada sadece roza koyardım 🤣🤣 ya kimene sen kendin için nasıl rahat ediyorsa o ismi koy
2cucukanasi eslem06_ ay inat deme ben normalde aşırı inatçıyım şimdi ne diye önemsedim söylenenleri bilmiyorum 😄