Dt_gamze Carsambaya doğumum var kısmetse 3.sezaryanim ama kaç olursa olsun şu korkular geçmio işte herşey kucagina alana kadar tabiki 1 gun diyorum olacak bitecek 2.gun herşey daha da kolaylaşıyor biliyorum ama gel gör ki insan illaki korkuyor şimdi aynı zamanda tuplerimi de baglatacagim ikisi bir arada zor oluyor mu daha önceki doğumlara göre yeni doğum yapan ve bu tecrübeyi yaşayan varsa paylasirsa çok sevinirim iyileşme süreci yada ağrı durumu daha mı fazla oluyor mesela 😔😔
Minikmucizemm24 Ferah tut içini , her şeyi çok düşünme oluruna bırak zaman geçince hepsu bitiyor, Araf süresi 54. Ayeti oku , ve Yunus suresi 3.ayet