Mervemasakoglu Merhaba, Kullanan annelerden tavsiye alabilir miyim? Bir çok marka var ve karar vermek çok zor 😣 tavsiye üzerine almak daha mantıklı olucak diye düşündüm. Şimdiden teşekkürler 🙏🏼
gurbetcianne97 Mervemasakoglu aventin elektrikli süt pompasından aldım. Çevremde çok kullanan var hepsi çok memnun 🤗
Glsh14 Mervemasakoglu benim bi tanidigim kesinlikle mamajo al dedi alcaktim ama arkadasimda varmis o vercek o da mamajo kullanmis cok memnunmus
Selcans Mervemasakoglu merhaba, lansinoh tekli elektrikli pompa aldım, normal doğum yaptım ama sutum 3.gün geldi pompa sayesinde olduğunu dusunuyorum 😊 33 gündür kullaniyorum memnunum 😊
Mervemasakoglu gurbetcianne97 evet onun güzel olduğunu duydum fakat fiyat olarak o kadar çıkmak istemiyorum maalesef biraz pahalı kendisi 🙃
Mervemasakoglu Ilayda1 dün onu ilk kez duydum ve gördüm çekim gücü güzeldi fakat kullananlardan tavsiye almak istedim yine de ☺️ Teşekkürler 🙏🏼
Ilayda1 Mervemasakoglu ben erken doğum yaptım canım oğlum şuanda kuvözde elektrikli mamajoo kullanıyorum sağmak için gayet güzel sağıyor denediğim içim yorum yapmıştım aslında
NAZLIMMM2 Mervemasakoglu sağım gücü gayet iyiydi ben kızım 1 yalına gelene kadar hep sağdım iş yerinde çok işimi gördü mama vermeme gerek kalmadı bebeğime. Benim makinam 2li ancak ben hep tek tek kullandım sağım yaparken bazen sağdan soldan göğsü desteklemek gerekiyo ikili kullanımdansa tekli kullanıl daha verimli
Caglarass Mervemasakoglu Mamajoo’nun teklisini kullandım sorunsuzdu. Bebeğimi sağarak beslemiştim azalır dedikleri sütüm sürekli artmıştı 🤗