AysunS Merhabalar 19+4 günlüğüz henüz bebeğimin hareketlerini hiç hissetmedim normal mi? Sizler İlk defa kaçıncı haftada ne şekilde hissettiniz
cinderella AysunS bende 19 da pıt pıt hissettim 21-22 derken iyice hissettim şimdide 35 haftalığım karnım bi sağa yatıyo bi sola 😄😄
goncacan Benim 18.haftada basladi sonrada düzenli olarak devam ediyor. Ama 20.haftaya kadar hissedilmemesi normal diyorlar
AysunS Elimi göbeğime koyduğumda pıt pıt hissediyorum ama kendi nabzım galiba o hissettiğim ayırt edemiyorumm😍😂